Måndag.


Heeej!

Dagen har varit jobbig...jag & Sandra åkte till skara idag.
Nemo blir inte bättre som sagt...han röntgades å dom såg ej någonting...
Vet helt enkelt inte vad det är för fel än....han är jätte dålig...reagera knappt
när dom tog blodprov...han fick stanna kvar :( dom ska ringa mig i morgon
å berätta läget...han får ligga inne med dropp, å dom ska även ta mer
blodprov å ge han en vätska som ska visa om allt cirkulerar som de ska i
tarmar osv....tårarna spruta så fort jag kom utanför dörren kunde inte
kolla när dom gick iväg me han...usch finns det något jobbigare
än att se sin lilla bebis må så dåligt? å inget kan man göra...
Han kan ju inte prata direkt häller...tack sandra för du var med mig <3

Hängde med sandra hem efter vi varit i skara...blev bjuden på mat :)
Kom hem för en stund sen vi var på en kvälls promenad med..

I morgon jobbar jag sen ska jag, söff å sandra fika..
Hoppas ju att jag får hämta Nemo i morrn me men så blir det nog inte..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0