Lite små trött sådär..


Kom nyligen hem från ett spinningspass..
Va skönt att svettas lite! har precis tagit en dusch
å nu ligger mina varma mackor i ugnen :)
är så jädra hungrig så jag tog lite mussli så länge..
Köpte en ny mussli idag med russin, dinkelflingor,
pumpa kärnor å annat bös i, den bästa indigriensen
var cashew nötterna!!! men det fanns inte så många så
pillade ut dom ja hitta :P varför e det alltid så att det
som är godast finns det minst av?! det är samma med
coccos topparna i en annan mussli ja brukar äta..
jätte lite av dom å bara massa flingor å skit!

Nu vet ni... ;P

jaja, nu ska ja bara slappa i soffan...kolla på idol & efterlyst.
I morgon jobbar jag sista långa dagen för denna vecka..
sååå skönt. På kvällen kommer äntligen älsklingen hem med :)
Blir väl någon film å nått gottit. Är ledig på fredag å det känns heelt
underbart. Kan inte minnas senast jag var ledig en fredag?
Skönt att få vakna upp med Micke å känna att man har hela dagen
tillsammans, gå ner till stan å käka frukost osv.
Lördagar jobbar ja ju jämt å på söndagar ligger vi ju oftast helt döda
i soffan hela dagen..

Neee, nu ska ja titta till mina mackor!

//Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0