Höstväder.


Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is.


Lyssnade mycket på den låten förra hösten...väcker många minnen.
Det började bli kyligt ute minns alla promenader morgon/kväll.
Promenerade jämt me sorliga låtar på högsta volym..
Takida - curly sue va också en låt som gick om å om igen.
Konstigt att jag började tänka på det som hände, höstvädret
fick mig väl att minnas å bli påmind..mm, nog om det..
Nu blickar jag framåt å denna höst/vinter kommer bli underbar!
Det har jag på känn...har ju bla Thailand att se fram emot..LÄNGTAR!

Dagen började iaf med en låång promenad med Sandra & vovvarna.
Gick hela snapen rundan, va hur skönt som helst! kyligt i luften
men på himlen fanns inte ett enda moln...hade enorm energi vi
gick fort som tusan med armarna svingandes fram & tillbaka..
till å med lilla Mollsan orka hela vägen hon brukar bli trött när
vi kommit till vattnet =P

Efter promenade blev det en dusch åsen åkte jag & Sandra ner till stan.
Blev två latte + en knäck kaka. Smakade fint. Efter våran mysiga fika
åkte jag hem till Josephine där det bjöds på lite käk å en massa kakor
hon bakat.. :)

Kom precis hem nu...blir teven resten av kvällen...idol :)
Men först unga mödrar :)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0