Veckan som varit.


Halloj :)

Dags att uppdatera lite kanske..
Måndagen var det jobb å träning som stod på schemat.
I tisdags var jag & Sandra i Lidköping en sväng.
På kvällen blev det kycklingsallad & desperate.
Marre & Catherine var här...mkt trevligt!

I går jobbade jag å på kvällen åkte jag till mormor.
Mat + fika. Smakade fint...Lina kom å hämtade mig efteråt.
Satt å kika boende till Thailand, ååååh jag vill åka NU!!

I dag jobbade jag till ett, gick till mumma med Sophia.
Sen kom Lina oxå...två timmar senare hade jag fått i mig
en grillad macka, 2 latte + en dumle kaka. PROPPMÄTT.
Mådde illa efter all latte så jag å Lina tog en promenad :)
Kom precis hem nu. Ska bada strax...ikväll kommer Älsklingen hem med :)
Han skrev att jag skulle få en present idag...varför de frågade jag.
För att du är värd det, å för att du lovat att titta på hockeyn med
mig på lörda =P värd det är jag allt...men hockey har jag ej hört nått om?? :P

I morgon är jag ledig...ska tvätta, sen ska nog jag & Lina åka
till sandra å titta på hennes kattunge hon köpt idag :D såg den på bild,
sååååå söt. På kvällen ska jag & Söffet ha fredagsmys hemma hos henne.
Hon är ledig för en gångs skull, så är på tiden att vi gör nått! blir mat & idol :)

Nee om ja ska ta mig till badkaret kanske..

Puss!

Kommentarer
Postat av: S

Åhh ha en kanon kväll med Söffet ikväll:)

En annan är trött och tråkig och vill inget hellre än att gömma sig under täcket. Förlåt mig, ringer dig senare. Puss <3

2009-10-09 @ 13:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0