Söndag.


Då var det söndag igen...ångest!

Helgen har iaf varit toppen. I fredags var jag hos Söffet.
Lagade sjukt god thai mat, käkade naturgodis & kikade idol. Mys!

I går så skulle Micke se fotbollen...tröttnade efter en stund & gick över
till marre där hon emelie & catherine satt å drack lite vin.
När jag kom hem somnade jag rätt fort i soffan =P

I dag har det varit en slapp dag...sov länge, gjorde pannkakor till frukost
och låg å degade i soffan till kl tre, sen gick jag & Micke till Lina & Gottan.
Kikade boende i Thailand...längtar sjuuuukt mkt!!! hoppashoppas det går fort
nu till december, den resan kommer bli oförglömlig!!! tro mig.

Nu sitter vi i soffan o slappar...Micke åker i natt igen =(
I morgon är jag ledig..vet inte vad jag ska hitta på...
mina morgonrpromenader med Sandra är ett minne blott...=(
Hon har fått jobb i skövde! jätte glad för din skulle gumman...sicken tur du hade!!

Neee, dax att fixa matlådorna till Micke..

Puss påer

Kommentarer
Postat av: Snöret

Det kommer del verkligen att blir..=) The beach house:D

2009-10-13 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0