Sol igen på min lediga dag =)


God morgon ni som är vakna!!

Ställde klockan på åtta idag, gick ner till tvättstugan & slängde in lite tvätt.
Sen åkte jag & Micke till solariet, han har hand om de i helgen.
Sååå eftersom hade fick 10 solpoletter så passade vi på att sola =)
Nu kom vi precis hem, har slängt in lite mer tvätt. Ska äta frukost nu.

När Marre kommer hem från stan så ska jag låna hennes ipode å
knalla upp till krontorp å springa bäckarundan. Sen blir det att ta hand
om den sista tvätten, duscha osv. Tänkte ta oss en tripp till skövde.
Kika lite kläder till Micke. Jag har ju redan shoppat massor såå jag får försöka hålla i mina pengar =P

Hörs senare.

Ha en bra freda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0