God morgon .



Heeej!

Idag är det sol, det var det igår med när jag var ledig :)
Det behövdes nu...har ju varit grått å molnigt över en vecka.

I går när jag hade tagit min vanliga morgonpromenad, duschat
å käkat frulle så gick jag ner till stan å fikade med Josephine å Märta.
Gick även en sväng på stan, har köpt tre julklappar nu :)
å alla säger....julklappar?! redan? men har ni tänkt på att
vi får bara en lön till innan jul..så bäst att börja i tid :)

Efter stan gick jag å Josephine hem till henne. Lagade chili corn carne
å färgade hennes hår. Först lite ljusa slingor i utväxten sen gjorde vi en
tjock röd/bröd slinga under luggen som kikar fram. Blev skeeet snyggt!!
Blev ett par sex and the city avsnitt medans josephines hår skulle bli klart
sen cyklade vi till Lina. Lagade fläskfilé med potatis & grönsaker i ugn &
en jätte god ädelost sås! mmm!

Kollade på desperata husfruar sen oxå...å käkade naturgodis tills vi fick
ont i magen...en perfekt kväll helt enkelt med perfekt sällskap.

Nu ska jag dricka en köpp kaffe. Sen ska jag & Josephine ta en promenix
till ÖB. Hon skulle tydligen köpa hårinpackning där...5 kr. Skit bra säger hon.
Hmmm...vet jag inte om jag tror på det återstår att se!

Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

15 KRONOR!!! Öppna dina små ludna öron, eller så hämtar du en tops...

2009-10-28 @ 09:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0