Fredagsmys.


Då var det fredagsmys i vanlig ordning..
Har ätit god mat & massa godis.

Kikar på idol nu..SPÄNNANDE. Jag tror Calle eller Niklas åker ut ikväll.
Gillar dom flesta...Tove, Erik, Raza & Mariette har ju sjukt bra röster.
Rabih e ju väldigt söt å charmig å har en "gullig" röst...hmm svårt
att bestämma mig vilken som är min favvo...Eddie är ju bra med!

Nu väntar jag på att idol ska börja igen, ska väl lägga mig sen.
Micke ska sitta å spela tydligen..han e som ett litet barn på julafton
nu när han monterat upp sitt nya data bord å dator :P

I morgon är det lördag å ja jobbar som vanligt...ååå va jobbigt.
Ska bli så skönt med sönda så man får va LEDIG & sova ut...
I morgon på kvällen så ska nog jag & kissen hem till Lina & gottan..
mat å vin snackades det om? men blir inte "fest" å utgång..
Kanske kika förbi buffen? där e man ju aldrig nu för tiden..
Nee, fest kör vi på nästa helg...för då fyller min gubbstrutt 25 år!

Ska hämta lite mer coke nu..pussåkram banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0