Fredag igen då.


Fasen va veckan går snabbt, men jag klagar inte :)

Gick upp åtta i morrse, hade tvätt tid. Knallade sen upp till Marre
för att titta på hennes kattunge hon fick hem i går :)
Drack kaffe åsen la vi in massa låtar på min mp3 jag
fick av älsklingen igår :D Tack så mkt! skit bra ljud i den
man kan spela jätte högt =) så jag tog min vanliga spring
runda uppe i krontorp med dunk dunk i öronen..sprang som
en galning energin va på topp....så härligt väder med!
det är sol, å inte speciellt kallt faktiskt..

Efter min springtur blev det dusch å så...knallade ner till
stan vid ett å då trodde jag att ja skulle dö av hunger..
så satt fint med macka + fika :)

Kom nyligen hem, har tagit upp tvätten å vikt i ordning på den.
Ska väl slöa lite framför teven innan det är dags att knalla ner till
björnes vid sex å möta Söffet..ska till oxen å handla något
mumsigt att laga...sen blir det idol oxå :)

I morgon jobbar jag till tre, sen blir det nog en sväng hem till Sandra.
På kvällen tänkte jag & älsklingen lyxa till det med oxfilé och en flaska rött.
Bara sitta hemma å äta gott å mysa! ska bli skönt med en lugn helg.

Hade gott!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0