Förslappad...


...Varför ska måndagar vara så fruktansvärt sega & tråkiga??
Eller det blir väl vad man gör det till...men borde ha en mysig måndags
tradition...typ gå på bio, laga nån god mat osv...ja har alltid så tråkigt
på måndagar...är fruktansvärt glad över att jag trots allt har ett jobb..
Speciellt nu på hösten & vintern som kommer...då det inte finns något att göra.

I morrse kom Marre över, jag bjöd på frulle. Pannkakor. Mkt uppskattat!
Sen var sandra här en sväng..blev kaffe å en massa snack som vanligt.
Sen har jag inte gjort ett skit..klickat på datorn tittat på teve å tittat
ut genom fönstret...skulle ta en promenad...orkade inte. Behövde gå
å handla mat...orkade inte..magen började kurra å jag måste
ju få i mig något innan det är dax för träning kl fem...tittade i frysen..
hmm två korvar, lite pommes å ett paket scampi räkor.

Här här ni min middag...två frysta korvar (vill tillägga att jag inte har någon ketchup)
Bon apetit malpe!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0