En bra torsdag :)


Hej på er!

Dagen har varit toppen. Gick upp åtta i morrse. Startade dagen med en
promenad till prebende. Solade & sen gick jag tillbaka till stan igen.
Hämtade lönen på jobbet å var på banken. Efter det knallade jag till oxen
å handlade lite. Va utsvulten när jag kom hem! så gjorde en brak frukost.
Havregryns gröt, äggmackor, kaffe & juice :) blev proppmätt.

Sen blev det en dusch å en promenad till stan igen. Mötte Josephine..
kikade kläder & hittade ett fint linne jag ska ha på lördag =)
även strumpbyxor, puder & armband köpte jag. Nöjd!

På vägen hem hyrde vi film å handlade på oxen. Lagade thai mat :)
vitlöks fräst scampi med olika grönsaker, sweet&sour sås å nudlar Gott!
Kollade på filmen vi hyrde...4 timmar lång...den tog previs slut nu!
Blev lite segt i slutet , haha.

Nu inväntar jag min fina pojkvän som snart kommer hem från Norge.
I morgon är det fredag, å då fyller han år :) paketen ligger redo i garderoben =P
Ska jobba på dagen först i morgon...å på kvällen ska vi hem till mina föräldrar.
Ena syster kommer hem oxå :) blir god mat å idol.

Ne, funderar på om jag ska knalla ner å hämta min tvätt..frågan e om jag
ska vänta tills Micke kommer hem...är allt lite skrajj efter filmen ;P

Puss o kram på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0