Äntligen hemma.


God afton!

Kom nyligen hem. Har jobbat sen halv åtta i morrse, å direkt efter jobbbet
så tog jag en långpromenad, karlssonsrundan. Gick så jädra fort, hade så bra
musik på så jag gick i takt =P haha.

På lunchen va jag upp hos söffet, hon bjöd på lasagne :) Träffade deras
amstaff valp dom hämtade i söndags...jösses va söööt! man skulle ju kunna
pussa i hjäl den...jag frågde om jag fick ta med henne till jobbet men de fick jag
inte ;P haha. skulle jag nog inte fått för aziz häller...han är livrädd för hundar.

Nu har jag precis duschat...eller bara kroppen. Inte tvättat håret sen i måndags.
Ska tvätta det i morgon! ska försöka tvätta det mer sällan...tvättar ju varenda dag.
Vill att det ska bli långt å fint :) å ja slänger ändå bara upp håret i en knut
när jag ska jobba, ingen som ser att de inte e ny tvättat :P men måste säga
att de känns sådär fräscht just nu....men ska gå till prepende å sola i morgon
bitti så då måste jag ändå duscha efteråt :) vet ni att "flötet" i håret ska ner ända
i topparna???!  det är ju sjukt...då lär man ju inte duscha på typ 1 månad om
håret ska va flötit ända ner i topparna??? men tydligen håller sig håret finare..
nepp, två tre dagar kan jag kanske klara...men inte mer.

Nu ska jag göra thé!

Ha en mysig kväll.


  

 


Kommentarer
Postat av: Catherine

det där med flötet i håret kan jag skriva under på! ville få mitt hår att växa sist jag hade långt, tvättade 2 ggr i veckan istället för varannan dag o det växte som ogräs! fast med kort hår är det svårt, syns så förbannat väl nu :P köp ett frisörschampo så är det inga problem att tvätta mer sällan. skönt att slippa föna i vintertider oxå :D

2009-10-22 @ 09:05:47
URL: http://catat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åå vilken söting !!

2009-10-22 @ 10:08:04
URL: http://emsy87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0