Älsklingens födelsedag :)


I dag fyller min älskling hela 25 år..gud va tiden går fort...när vi träffades
var han lika gammal som jag är nu..

Han fick en kavaj & diesels nya parfym av mig :) var uppskattat.
Nu kom vi precis hem från mamma & pappa. Har ätit lammstek
med potatisgratäng å lite annat smått å gott. Kikat på idol oxå..
Åkte hem nu när det var slut..har söffets bil tills i morgon bitti.
Slipper jag gå till jobbet i morrn med...får jag sova några minuter extra =)
ska kolla på ett perfekt mord nu som går på trean..riktigt bra film!
måste slå över till fyran sen bara när det är dax att få veta vem som får lämna idol i kväll.

I morrn jobbar jag bara till ett :) sen hem å fixa sej å upp till Mickes mamma,
där släkten kommer va. På kvällen kommer alla vänner dit ådå blir det party
med stort P....jag är laddad!!!




Min syster + kille å Noel va hemma på besök med :)
Han har blivit så himla stor...har tänder å springer runt som
en galning inte en lugn stund ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0