Wohoo!


Då har jag precis varit hos tandläkaren. Va skit nervös!
Men hade inte ett enda hål =) har aldrig haft de å va skit nervös
för att jag skulle ha de nu när de kostar pengar.

Fick faktiskt bara posetivt snack från tandläkaren.
Jag borstar bra å det ser perfekt ut i munnen.
Sist jag va där skällde dom som tusan på mig om
att jag inte får dricka så mycket cola.
Men ja har bättrat mej =) å det syndes nog på tänderna.
Kostade 360 kr, försäkringskassan betalade en summa.
Ska börja betala 500 kr per år. Typ som en försäkring.
Då blir man kallad 2 gånger under tre år å då e allt gratis.
Det tjänar man ju på! ja menar ett besök kostar typ 500.
Och har man hål, slagit ut en tand lr vad som helst så
täcker försäkringen de! sketa bra.

Nu sitter jag hemma hos Josephine & Knodd å väntar på Josephine.
En trött knodden öppnade dörren :P förstår inte hur man kan sova så mkt.

Vi ska iaf ner till stan å käka lunch sen får vi se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0