vilket jädra väder..



...ska vi nånsin få se solen igen tro? regnar, snöar å e helt grått på himlen..

Föresten berättade Marre för mej igår att jorden går under den tjugotredje december
år tvåtusentolv. Tydligen har forskare å massa folk kommit fram till detta..
Kommer hända något med solen å månen så de blir kolsvart å sen massa
naturkatastrofer, jordbävningar osv..
Är jag helt efter, det har jag aldrig hört? jaja..får ju verkligen hoppas att detta
inte är sant fy fasen blev lite rädd när marre sa de :P brukar inte tro på sånt
där men vem vet? Sen skrämde även Marre skiten i mig för andra gången
..visade en video å jag FLÖG från golvet ner i hennes knä i soffan...höll på å skita på mej..
Skulle dessutom gå å lägga mej precis men kunde inte somna =P
Jävla marre!

Jaja...vad har hänt i veckan? jag & Josephine slappade både måndan å tisdan
med SATC avsnitt, godis, god mat å massa filmer.
Igår jobbade jag å tränade spinning & abs på kvällen.
Idag var jag duktig å åkte till gymmet å körde 50 min på crosstrainern..
Tänkte gått ut å gått men vädret lockade inte.

Har precis duschat å ätit nu. Älsklingen kommer hem ikväll. GÖTT!

Pussokram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha de va kul :P ja skratta nästan i min ensamhet här hemma när ja tänkte påt :p

Å malpe va inte rädd för jordens undergång, de har dom sagt många ggr:P haha.. de e nog ingen fara ska du se :)

2009-11-06 @ 08:39:13
URL: http://marr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där med att jorden ska gå under, är från mayaindianernas tro lr vilken folkgrupp det nu var...o som sagt det har dom flera ggr så det är nog lugnt...:P annars blir det ju lite krisigt

2009-11-06 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0