pissåskit!!!!!!!


Fy fasen vilket deprimerande humör jag är på..
ni vet en sån där dag när allt e fel..
man känner sig ful magen putar mer än vanligt
men ser flötig ut i ansiktet osv...
känner mej som en uppblåst FLODHÄST.

har ätit nu...ska iväg å träna affro med marre å angelika
kl sex...ska bli skönt att svettas lite kanske bli på bättre humör.
väntar på att söff ska komma förbi med min kamera,
tänkte lägga in lite bilder från i lördags å skriva om hur helgen
va men de orkar jag inte nu. Föresten fyller söffet år i dag.
Grattis till dej hjärtat.

VILL HA JULAFTON & THAILAND.

förövrigt så har tydligen min pojkvän valt fel tjej.
Han har gått efter utseendet..hur jag nu ska tolka detta.

sak samma huvudsaken är att han tycker om mig. ådet vet ja att han gör.

Kommentarer
Postat av: eilert

Haha Malpe vad säger du? har han valt fel tjej och valt efter utseendet? Du som är så fin inside and out.

2009-11-18 @ 16:20:30
Postat av: Anonym

jepp en person har sagt detta. å att de e just den personen känns verkligen inte kul men men hon kanske inte gillar mej så e de ibland!!

2009-11-18 @ 19:51:09
Postat av: Sandra

huvudsaken är att du är och förblir dig själv, då kan det inte bli bättre än bäst:)

2009-11-19 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0