Nu är man skyddad.


Hej på er!!

Idag har jag varit ledig, ställde klockan på åtta i morrse för att ta bilen
ner till sjukhuset. Oj vilken kö det var...trodde jag skulle va först på plats :P
Va där tio i nio å kl tio va ja vaccinerad & klar. Fy tusan va jobbigt det
var att stå i kön..

Efter sjukhuset åkte jag vidare till Tidavad, hem till Sandra.
Kroppen skrek efter kaffe men först fick det bli en promenad
ute på landet..kom nyss hem därifrån, har nog druckit 6 koppar
kaffe eller något...

Förövrigt känner jag inget av vaccinet än...kanske kommer senare
ikväll vem vet..

ska slappa lite i soffan nu, kl sex blir det träning.

I morrn är det jobb & träning som gäller å på kvällen prata
Josephine om att komma hit med en flarra vin åsedan besöka buffalo.
Vem vet jag är ju ledig på torsdag så =)

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Berätta gärna om du känt av vaccinet än! Jag tänkte ta det på torsdag o hoppas att jag orkar jobba på lör ifall jag känner av det. Vet inte om det är ett eller två dygn efter man känner av?

2009-11-24 @ 23:08:30
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0