Lugnt å skönt..


Helgen har varit lugn...i går blev det mat, godis å film hela kvällen.
Idag är vädret piss å skit och jag har inte lust med nått.
Kom hem från ekudden för en stund sen, va där me söff
å nikki, busade lite...hade hoppats på att det skulle va lite hundar
där men det var tomt. Ingen vill väl gå ut i detta väder...sjukt deprimerande.

Jaja i kväll åker Micke till norge å kommer inte hem på länge,
ska jobba kvar över helgen så kommer inte hem fören torsdagen
veckan efter..nu blir jag ännu mer deprimerad. Buuä.,

I veckan blir det jobb, å träning. Månda-funktionell, tisdag-spinning
å onsdag-spinning + abs.
det är väl det jag har inbokat..
Lite julgodis bakning hörde jag rykten om !

Föresten bodde mamma på samma hotell som idolerna
i torsdags när hon va i stockholm...coolt!
Hon hade träffat dom, men inte tagit nån autograf =P
Men hon hade iaf önskat dom lycka till.

Neeeeeeee om man ska ta bilen till willys å panta kanske..
går inte att stänga skåpet ens för alla flaskor trillar ut.
Bra å bli av med det...sen ska jag faktiskt erkänna att jag är sjukt
pank så lite pant sitter nog fint i plånboken.

Får leva på bananer å nundlar tills löning.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0