Farsdag.


Idag är det farsdag. Har varit hemma hos mamma & pappa å ätit
super god mat! fick även dolce gabbana parfymen som jag älskar =)
Den köpte dom när dom va i skottland förra helgen. Tack så mkt!

Nu har jag precis läst ut min bok, snabba cash. Ni som gillar att läsa,
läs den!! grymt bra. Kommer även på bio kan knappt vänta,
har höga förväntningar på filmen men som vanligt blir man nog
besviken..böckerna e ju oftast bättre!

Nu är det massa bra teve program..först one tree hill sen gossip girl
& sist men inte minst ensam mamma söker! final...spännande!
vett dock vem Helene väljer..för det berättade Lina.
"oj tänkte mej inte för" va fan jag följer skiten varje söndag
klart jag inte vill veta?! jävla lina...;P men å andra sidan
kunde jag nog gissat med...e ju ganska klart vem hon fallit förr ;)

Har köpt massa naturgodis så nu ska jag bara mysa i soffan!
Micke spelar, att han inte fått nog efter allt spelande i helgen?!
jaja, han ÄLSKAR one tree hill så han släpper nog datorn kl sex :D

Nu ska jag se på Laila bakar, kanske kan lära mig ett å annat!

Puss&kram på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0