"En svår och jobbig grej"


Det är så lätt att genomskåda Dina spel och Dina trick
Nu faller mörkret över stan, och Du går runt och sparkar löv,
som att vinka åt en blind och som att skrika åt en döv.


Jag vet inte..ditt nummer i inkorgen efter 1 1/2 år.
Ett och ett halvt år!!!
Vet inte...har jag velat få ett sms eller samtal tidigare?
Det vet jag inte..men ändå...inte ett ljud..sen den där kvällen.
dom säger bättre sent än aldrig men vet inte om jag kan hålla med.


Jaaahapp då var det kväll igen.
Har precis duschat & ätit lite kvällsmat..
Va å tränade spinning & abs nyss.
Har jobbat idag å när jag kom hem stod maten
på bordet. Korvstroganoff & ris. Tur för Micke att
han hade maten klar så han gör nått vettigt..
Han spelar HELA tiden. Vilket liv dom har snubbarna..
Jag & Josephine ska börja vi med..ha lan å grejjer.
Spela sims..sims is the shit.

Händer väl inte så mycket nu...vänta på att klockan blir
nio..för då ska vi sätta på en till Johan falk film. :)
Är ledig i morgon..så kan va uppe länge =) gillart.
I morgon ska jag till tandläkaren :( jag vill inte..
Har aldrig haft ett hål men nu när det kostar pengar
så kommer jag säkert ha hål i varenda tand.
Annars i morgon ska jag va med Josephinedenfina.
Eller fula..välj ni.

Ha en mysig lilllördag. Hemma i soffan eller i dimman.
Puss&kram!


Kolla in....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0