En bra dag :)


Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit ledig, va duktig & ställde klockan på åtta.
Gick upp och åt frukost & kikade på vakna med the voice.

Kl halv tio drog jag med Marre & Angelika till gymmet.
Va där tills klockan nästan var halv tolv! sprang,
å körde crosstrainern tills svetten rann. Provade på lite
grejjer i gymmet, hatar det..tycker det e tråkigt å så
orkar jag inget för jag är så klen!!!

När jag kom hem var jag vrååålhungrig så lagade i ordning
spagetti & köttfärsås ala malpe..Mumsfillibabba!!!

Annars idag har jag å micke hunnit med två filmer..
Va även över hos marre å drack kaffe, kikade när angelika
satte i löshår på marre, blev fint.

Ska se desperate åså sen...efter det blire en till johan falk film. Grymt bra!
Har föresten börjar läsa en ny bok..aldrig fucka up.
Är inte en fortsättning på snabba cash..va ja fattat de som än iaf.
Men flera personer som är med i snabba cash är med i denna bok.
Verkar oxå riktigt bra!

Är grymt sugen på naturgodis förövrigt...frysta jordgubbar med vit choklad..
Muuuuuuums, den godaste naturgodisen..& lakritsen!!
Får klara mej utan...ska nog poppa en stor skål popcorn till filmen sen =)

Ha en mysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0