Det är segt.


Med detta väder...vad har ja gjort idagens?
Tog en promenad när jag vaknade kände mig stel som en pinne..
ryggen gör ont efter affrodansen igår..

Men tänkte köra på spinning & abs ikväll ändå,
kanske känns bättre i ryggen efteråt..
man blir så seg av att bara sitta inne hela dagen
så ska bli skönt å gå iväg å träna lite...

Efter träningen så ska Josephine, marre & josse komma hit.
Tänkte köra galenpanna, de e skit skoj.
Hmm lite naturgodis skulle ju va fint, försöker hålla
mej till helgen :P men de e ju så förbannat tråkigt att
vara nyttig eller hur?! jag menar, en spelkväll eller tex
en filmkväll med ens vänner utan godis är ju inte alls lika roligt?
ät frukt som mamma säger..men då säger jag som grynet
frukt är INTE godis .

Nu ska jag dricka kaffe, min fjärde kopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0