Då va måndagen avklarad =))


Dagen började med jobb...slutade tre å då skulle jag iväg å tanka
eftersom de va NOLL med bensin i bilen, va nog med nöd å näppe
ja kom till jobbet...iaf...så får ja inte upp tanklocket, tar i för
kung & fosterland med de går verkligen inte så ringer till Micke..
- Ja men du får väl åka till shell å be dom hjälpa dig.

Så de gör ja...å det visade sig att det inte alls va nått fel på tanklocket.
Det var nog rättare sagt fel på mina klena armar!! så där stod jag röd
som en tomat, shell gubben hade ett leende på läpparna å sa att
jag skulle säga till min pojkvän att inte skruva så hårt nästa gång. :D

Sen va de full fart hem kl va halv fyra å skulle hinna laga mat å äta
innan träningen kl fem. Då har Marre slängt in nyckeln, å ja hade inte med
mig min extra nyckel. Så där står jag som ett fån...ringde maria på din bostad,
å vakmästarn kom på fem min! sikken tur.

Nuuuu har jag iaf precis kommit hem från träningen å duschat.
Ska ta något att äta sen kommer Marre hit å då ska vi se Gladiator,
den e på kanal 9 ikväll. Sååå himla bra film.

I morgon är jag ledig å då blir det att ta gris vaccinet..så det blir gjort.
Efter det hem till Sandra för promenad å coffee.

Hade gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0