aldrig mer.


Marre hade halloween fest igår. Blev att jag gick dit i sista sekund så slängde
på mej en midjekjol, en skjorta, kavaj & ett par glasögon ja hitta i garderoben.
Illrött naglack å läppstift på de. Skulle väl föreställa en lärare/sekreterare. =P


Hade iaf jätte skoj, jag å Catherine yrade runt på björnes å drack ännu mer
shot ...hade jag inte behövt!!!!

Idag mår jag röv...å då kanske ni undrar hur man mår då?!
Jo man ligger på toa hela morgonen å hulkar...
får upp det lilla vatten man druckit å ipren.
FY FAN säger jag bara ville nästan börja gråta
fattar ni då hur dåligt jag mådde?!

Somna en stund å sen blev det käk så nu mår jag bra.
Seg bara...ska äta lite glass nu...mmm! har massa godis
å cola med :) konstigt att jag inte går upp fem kilo varje sönda.

tjo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0