Vill inte =(


...Nu åker Micke till stavanger om en timme...
Usch vad tiden går fort känns precis som han kom hem nyss.
Men han kommer hem på fredag som tur e =))

Idag gick jag upp vid halv nio å gick ut på en snabb
morgon promenad..micke låg kvar i sängen å dumförklarade mig =P
Gick förbi oxen å köpte med mig nybakad chiabatta, smaka mkt bra
till frukost! har även tvättat nu på morgonen, va precis nere å tog upp
den sista tvätten. Ska mysa lite här med plutten innan han åker sen
kommer sandra förbi på kaffe, mkt att prata om! inte sett tösen
på flera dagar. Efter det blir de spinning å power!

Händer inte så mkt annat i veckan ledig idag å på onsda
sen jobbar jag tis,8-18, torsdag & fredag 8-18, å lörda 8-15.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0