Sunday.


Tjoho!

Idag är det söndag å ja vaknade upp kl elva
utvilad å pigg! inte ofta man gör det en söndag,
man brukar va bakis å må skit.

Gick upp till Marre på morgon kaffe å blev kvar där ett
par timmar, våran grillning i går blev super. Maten smakade
riktigt bra! förutom att jag höll på att elda upp bordet här
utanför, illa att jag inte ens kan hantera en engångsgrill rätt!

Jaja åter till denna dag...pappa hämtade mig vid tre..
åkte hem till dom å käkade mat. Grillad kycklinfilé med klyftpotatis,
gorgonzola sås, feta ostsallad å en kall hallonsoda till de :) smaka mkt bra.
Sedan blev det fruktsallad med glass framför hockeyn. Varken mamma eller
pappa verkade lyssna på när ja satt där å tjata...ögonen stenhårt riktade mot teven
å fick bara "mmm" aaa hmm till svar ungefär..sååå tackade för mitt å ringde sandra.
Hon var gullig å mötte mej så tog vi en promenix ihop hem.

Nu har jag tagit mej ett bad å satt mig vid teven. Kikar på gossip
å snart kommer marre hit å ska sällskapa mej till en film.

Imorgon är jag ledig då blir det att tvätta å träna!

ha en fortsatt bra sönda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0