SEMESTER.


Jepp nu har jag fyra veckors semester. UNDERBART.
Visst, lite tidigt e de..men å andra sidan så har det ju varit fint
i början på juni dom senaste åren...å skit resten av sommaren.
Ni anar inte vilken lättnad att få slippa ströget ett tag...
Sluta med bråk i lördas, jag har fått nog. Ska de va på de
viset så får ja ta till andra metoder! Orkar inte skriva
va de handla om men ni som vet, han e precis korkad.
Ska ringa mamma snart å berätta hon kommer bli arg.

Jaja nog pratat om ströget.

Helgen har varit bra :) I fredas va jag å micke
som sagt barn vakt åt Melker, snart två i sommar.

Gick hur bra som helst, inga tårar alls. Han bara skratta

å lekte hela dan. Va en rolig da han är sååå söt :)

På kvällen när jag å micke va hemma runt åtta så blev de

bara film å mys, i går jobbade jag sen åkte jag å micke

till Emil för att fira att han fyllt 18. Blev bjudna på grillat

å glasstårta. Smaka mkt bra!


Sen på kvällen knalla jag upp till Josephines föräldrar.

Blev bjuden på oxfilé, de ni! va de godaste köttet

jag 'ätit på väldigt länge..mums. Sen gjorde jag å josephine

å hennes mamma cosmopolitans, dom blev supergoda!

Och dom slank ner.....en efter en efter en...haha. Sen va

sprit flaskan helt plötsligt tom. Knallade ner till buffalo

där jag fick surpla vatten en stund. Men efter ett tag var jag

fit for fight igen...drack en apple sour drink sen vidare mot björnes!


Nu har jag precis duschat å käkat leksbergsgrillen mat!! mmm..

Händer nog inte många knop i dag älsklingen åker om ett par timmar.. =(

Kommer sakna honom massor.

Ne, nu blire teven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0