segt


Helgen har vart bra..

I fredas jobbade jag sen grilla jag lina, josephine
och märta utanför mig. Sen åkte jag å lina
å köpte natur godis & frukt och såg en film =))

I lördas va det fest hos gottan.
Sen statt å jag hade skit kul!

I går va de bra segt...längesen jag var så dålig!!
Gick upp å duscha sen blev de sängen igen..
Jag å micke gick upp kl fyra å insåg att vi va tvugna
att knalla till stan...hade inte ätit nått så vi behövde handla..
Blev tacos å sen tryckte jag i mej ett helt glass paket själv.
Kollade på film å sen blev de sängen..

I morrse när jag skulle gå till jobbet så mådde jag fortf
inte helt bra. Skit trött å seg...sen regna de...ångest hade jag
kan ja lova! dagen har gått i snigel fart...inge folk som vanligt.
Hatar mitt jobb just nu...har precis duschat å käkat kebab rulle..
känner mej uppsvälld, blev pizza till lunch i da...(som sagt bakis i da me)

Nu ska jag käka polly å titta på pretty woman.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0