Ledig :)


Idag har jag varit ledig, underbart skönt.
Jobbat 10 timmar både mån, tis å ons.
Så i dag gick ja upp till marre för att checka in
hennes katt som kom i går :) en liten hugo.
åååh så liten har var! sååå söt. Tråkigt att
dom växer upp så fort bara, svish säger de.

Vid fem åkte jag & micke ut till jutaviken, mamma
å pappa har husvagn där..fick grillat kött med potatis sallad
å feta ost sallad :) och jordgubbar å grädde till efterätt.
Muuuuums va gott det var! Efter två öl kände jag mig sugen på mer
så tänkte knalla upp till josephines föräldrar å sällskapa josephine
å hennes moder men efter vi vart hos mickes syster kände jag att det blev
lite segt. Vi åkte nämligen dit efter vi vart hos mamma å pappa för å
hälsa på lille melker å fixa fast barn stolen i bilen åså.

Mickes syster å Mattias ska till gbg i morgon så vi ska va barn vakt :P
Vi är ju trots allt gudföräldrar till den lille parveln så bäst att göra nån nytta.

Ne nu ska vi se en film vi hyrt!
 bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0