Jag är på topp, inte vädret dock!


...blev nästan ett rimm till överskrift. =P

Jaja vädret är skit som ni vet...Vaknade kl halv åtta
i morrse då va det strålande sol...gööött tänkte jag å somnade
om...senare när jag gick upp runt tio så var det skit.
Lina kom hit på kaffe å när de slutade regna tog vi en promenad
upp till krontorp och runt i skogen där uppe.

Sen blev det att duscha å fixa i ordning sig, Micke hämtade mig
å så drog vi till ströget å käkade sallad, blev en kaffe och choklad boll med.
Va på bolaget å inhandlade lite öl för senare sen ska vi till Lina & Gottan å kika
på hockeyn med dom, josephine och knodden. Blir nice de...

I morrn vet jag inte vad som sker? får micke å tommy bestämma ska
vi i väg på "dans"....min pojkvän gillar bugg förstår ni...

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0