Hemma igen efter en toppen helg i Lysekil :)


Tjolahopp!

I torsdags åkte jag till Göteborg, mötte upp syrran så gick vi
och satte oss på ett fik å tjöta i solen :) sen tog vi bussen till Lysekil
till min andra syster. Käkade gott å satt å prata hela kvällen.
Fredan vakna man kl FEM, lille noel e inte morgontrött minsann...
Tur att man kunde somna om :) fixade i ordning oss sen va vi på stan
hela dagen, käkade lunch å shoppade :) köpte med oss färska räkor,
avokado, vitlöksbröd, brie ost mm hem. En vin flarra å ett par öl
blev det oxå. Mats va borta hela kvällen så när Noel somnat så blev de
räkfrossa ;) surpla vin å tjöta hela kvällen!

I lördags blev det ner på stan igen, Lysekil e sååå mysigt! Har ju varit
kanon väder med så det har varit perfekt...iaf så köpte vi glass å
satt i parken å myste. Köpte med oss sushi hem. Hade aldrig provat det
tyckte de verka äckligt å skumt..men guuud så gott det var!! muuums!
Satt på balkongen å käkade å tog en öl :) dom har verkligen såå fin å mysig
balkong med utsikt över havet...helt perfekt!!

På kvällen lagade vi fetaost paj å det blev även en öl till det...
sen gick jag lisa å anna ut och satte oss på en uteservering
å drack öl..helt underbart att kunna sitta i linne så sent på kvällen!
När vi kom hem blev det corona med lime å sen käkade vi lösgodis
tills vi höll på att storkna :)

I dag så käkade vi en underbart god frukost sen blev det att duscha
å fixa i ordning sej å sen vidare mot mstad. Både Lisa Anna & Mats hängde med
så jag slapp ta bussen :) tänkte överaska mamma å hon blev chockad när
anna å lisa va med oxå, så hon börja lipa. Hon e rolig min mamma..
jaja har man sånna underbara döttrar så kan man ju inte bli annat än överlycklig :)
Hon fick en jätte fin uteväxt som hon kan ha på altanen å sen ett jätte sött linne :)
Har suttit ute å fikat hela eftermiddagen å nu på kvällen har vi grillat massa gött :)

Kom precis hem nu har varit å hämtat Nemo hos Annelie..tusen tack för hjälpen!!

Nu ska jag å micke bara mysa å se på film =)

//lycklig!

Kommentarer
Postat av: Hulda

Glädjer mig älskling att du haft en toppen helg och att du är först och främst lycklig!

2009-06-01 @ 07:56:02
URL: http://huldiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0