heeey.


Det är lördag!! gillar vi.

I går satt jag heeeeeeeeeeela dagen på marres balkong.
Endast i bikini å svetten rann ska ni veta....glö hett!!
Helt underbart...tog även nemo med mej tyckte inte han skulle
behöva sitta inne själv när de va så fint så han låg på balkongen
han med å busade :)  Marre va super bakis så jag satt mest själv
där ute :P skulle grillat på kvällen men så blev det icke!
Så jag satt där å tänkte kul sitta hemma själv en freda när man planerat
annat. Marre orka inte göra nått å sandra ville va nykter.
Men efter lite tjat så fick jag i gång marre å ja muta sandra med
en flarra vin så hon hänka på med till slut :P

Åkte till tommy å drack lite öl å tjöta med resten av packet som var där.
Party humöret va ju inte lika på topp längre va mest trött å irriterad
så kl halv elva blev det in till stan å sängen!

I dag har jag jobbat sen har jag bara slappat...väntar på marre
vi ska gå ner på gräset här ute tända egångsgrillen å äta mass gott :)
kött, pommes tzatsiki å en grekisk sallad till det. Sen blir det godis
å dream girls !

I morrn ska jag hem till mamma o pappa å käka. gött!

VILL HA HEM MIN ÄLSKLING NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0