härlig dag :)


Denna dagen har varit perfekt :)
Vaknade kl nio å såg att det var strålande sol.
Underbart! tog mig en morgon promenad sen gick
jag hem till marre, av med kläderna å fram med kaffekoppen!
sen satt vi där å sola på balkongen fram till kl tre! helt lä på
marres balkong så skönt. Har allt fått färg ...är helt röd under ögonen!

Lite tvätt hanns oxå med sen gick jag hem å käka å vidare till nautilus.
Körde ett spinnings pass sen kom marre å josse å då hänka jag
med på powern. Marre sa att de bara va 45 min å knappt nån ben träning
för att många som går på spinningen går på powern, yeah right!!!!
det var 60 minuter å MKT BEN. Höll på å dö...hade sammanlagt
3 kilo på stången (det minsta man kan ha) å trodde armarna skulle gå av...
pinsamt hur klen jag är!!! kommer ha sån träningsvärk i morgon =(

Nu är jag iaf hemma å har precis duschat ...nu blir det bara att slappa
framför teven å gosa med nemo :) kl ett i natt kommer micke hit..
Saknar honom något oerhört..ska bli så skönt att ha han hemma!
Kommer nog inte orka hålla mig vaken tills han kommer men han får väcka mig :)

I morgon jobbar jag 8-18. Usch va jobbigt...ska bli dåligt väder såg jag..
Så då gör det ju inte så mkt om man jobbar..

Nepp, åter till teven!

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0