En bra helg :)


Hej på er!

Helgen har varit kanon.

I fredags var jag micke, josephine, knodden och några till
hemma hos Gottan & Lina. Kikade på hockeyn å drack vin.
Tyvärr förlorade Sverige, jag brukar verkligen inte va intresserad
av att titta på sport men de va kul! Sen gick jag, josephine å lina
till buffalo å kikade läget åsen upp till josephines föräldrar
som har flyttat över buffalo. Blev bjuden på vin å popcorn sen kilade
jag hem vid ett, tack för en trevlig kväll ni är bäst tjejer!!

I lördags jobbade jag sen på kvällen åkte jag å micke å hyrde
tre filmer, köpte en jädrans massa godis å mat från rhodos.
Muuums vad gott det är med grekisk mat!! låg inne å göttade oss
hela kvällen. I dag har vi varit å tvättat bilen å lite sånt.

Kom precis hem från mickes mamma har druckit kaffe där..
Handlat lite har vi gjort med...väntar nu på att pizza degen ska jäsa
klart så ska vi baka pizza =) har köpt massa gott att ha på...
Är vrålhungrig! Blir teven hela kvällen...gossip girl å en film som vi har hyrt..

I morgon är jag ledig då kommer Linda till stan :) så ska fika med henne
å lina...tvätta ska jag göra med å träna på kvällen!

Ne nu ska jag greja lite i köket!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är också BÄST

2009-05-11 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0