underbart väder :))


Halloooj!

I dag är jag ledig..och det är jätte fint väder!

Tog mej en springtur när jag vaknade..gick upp till krontorp
och sprang hela bäckarundan! Nu har jag storstädat och
slängt i lite tvätt i tvättstugan...jag har tydligen otur med diesel tröjor föresten..
Lånade sandras diesel tröja för ett par veckor sen när vi festa
å självklart kom det rödvin på den. Sen köpte jag en diesel tröja häromveckan
som jag hade på mig en dag...och självklart spillde jag kaffe på den!
Ska inte det gå bort? tvättade den nu men fläcken e kvar =( helt ny ju!
Vet ni något man kan tvätta den med så de går bort? kaffe fläckar borde la
gå bort med vanligt tvättmedel? tjii fick jag..

Nu inväntar jag Lina...om hon nu fick mitt mess vill säga..tänkte bjuda på fika :)
Sen ska jag å sandra ut å gå när hon slutar vid tre...å efter det måste jag åka å
panta....haha =P är man fattig så är man. Men inte bara för pengarnas skull jag ska göra det..
Har så jädrans mycket pant, det får ju inte plats någon stanns! när jag öppnar skåpet
trillar allt bara ut..

Lyssnar på tjena tjena åretssolbränna nu, den är ju störtskön! konstigt att det bara
är jag o josephine som gillar den =) den får en verkligen att längta till sommaren!

Nepp nu ska jag diska med så är allt klart här hemma =)

Pussåkram syns på stan!

Kommentarer
Postat av: jessica

wanish tar bort dóm fleras fläckarna:) alexanders mormor fick bort rödvin med de:)

2009-03-19 @ 20:08:24
URL: http://matjessie.blogg.se/
Postat av: roddan

det är våran låt babyyyyy ;)

2009-03-19 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0