Trött jag blir!!


....förstår inte?? va har jag gjort för fel i det här?
Varför bryr jag mig ens? som mina vänner säger stå på dig
och håll huvudet högt, det är inte du som gjort något.
Varför ska man alltid bry sig så förbannat mycket?
Men jag vet att ja har så många runt mig, så egentligen borde
ja bara skratta åt alla lögner & skaka av mig det. Orka ..

Jaja....ska snart i väg å jobba...stänging =( suger hårt kan ja lova.
I kväll är jag väl hemma runt åtta då blir de bara å slappa med en film
å lite gott till...tar nog med mig en räckmacka å neger boll i kväll =P

I morgon jobbar jag bara till ett underbart! sen har micke lovat att komma
till mig å laga mat. Jag ska bestämma!!!! så jag har bokat in spagetti & köttfärssås.
Evighetersen jag åt det. På kvällen ska vi till gottans nya lägenhet å festa till det
med lina å gottan josephine å knodden. Kommer bli en kanon kväll det känner jag på mig!

allt för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0