Tjobre.


Halloj...

Idag har jag som sagt varit ledig, storstädade i morrse sen blev
det en lång skön dusch å så hämta Lina mig när hon slutat vid två..
Hon har praktik i stan nu, skönt att ha henne hemma =) vi tog en fika
sen drog jag med sandra å my till skövde. Vi lekte polis...sandra = gunvald
och jag = martin. Haha gick dock sådär...inte så mkt information fick vi tag
i men vi knacka lite dörr å tog reda på adresser...hihi nu blir ni nyfikna va? :P

Nuuu ska jag dricka thé å bara slappa farmför teven...blev lite nere
helt plötsligt...är sånna där små grejjer som gör att man börjar tänka...
men har man bestämt sig för å glömma å gå vidare så är det bara
att bita i det sura äpplet. Glömma är väl inte rätt ord häller för de gör ja
ju aldrig men ja ni förstår ungefär va ja menar...

hejmeder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0