såååå.


....Nu sitter jag har ny badad å fräsch :)
håret luktar mkt gott efter hårinpackningen =)
Blev bara att duscha av kroppen i morrse
när ja hade varit ute å sprungit så ett bad va skönt nu!

Har gått ut å gått med Lina å sandra nu på eftermiddagen...vart lite segt...
har ont i smalbenen efter min springtur..är man inte van så är man inte..
på vägen hem stannade vi på ströget och satte oss på uteserveringen
med en kaffe å choklad boll..muuums!
 
Sen åkte jag å sandra till willys för att panta!
ja lyckades få ihop en hundring å sandra en tjuga :P
Men men du ska se gumman att vi kommer mot ljusare tider!
när vi inte behöver panta för att överleva. Haha.

Nu ska jag bara slappa framför teven å vänta på micke..
han kommer hit snart. Vi ska se nån film, han hade laddad ner ett par st.
Hoppas han har köpt lite godis med =P

hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0