Inte så rockigt trots allt..


Då var de måndag! en seg å tråkig måndag som alla andra jävla måndagar!
Jag är ledig å de borde ju va skönt men vad ska man hitta på? vädret e skit
alla jobbar är i skolan eller är tillbaka i sina pluggstäder. Vakna iaf kl nio idag
gick ut på en morgon power walk :) det är såå gött. Gick förbi ströget å käka en smörgås
å snacka lite med söffet å sandra sen gick jag hem å nu sitter jag här...
Har städat druckit kaffe å nu vet ja inte vad ja ska hitta på? finns inget o se på teve..
våra bästa år har ju ballat ur totalt...eller det har väl alltid vart något annorlunda med det
programmet...hmm. När ska det ta slut? att dom inte visar lite filmer på dagen?
Tänk dom som är arbetslösa, sjuka eller lediga (somjagäridag) å inte har något att göra?
Ne men visa sju hundra repriser av alla skit program det är ju mycket bättre.

Elin kommer iaf förbi om en stund på kaffe. Sen ska jag knalla bort till nautilus kl fem
å köra ett hårt spinningspass! göttkött. Skönt att komma i väg å svettas lite. Man blir
ju så förbannat seg av att sitta inne hela dagen..jag vill bara ha helg NU!!!

Pusshejleverpastejtjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0