Ganska så riktigt mätt...


Då va de freda! göttmos :)

Idag jobbade jag bara till ett å tur var väl det...
Har sån jävla träningsvärk från springturen i går...
Låren pulserar typ när ja böjer mej ner...att gå på
toa å gå i trappor ska vi ej tala om..går som jag skitit ner
mig eller fått något nånstanns som man inte ska få..
ja ni fattar..

Micke hämtade mig när ja slutat å så åkte vi till golfen
å käkade lunch :) kyckling med potatisgratäng å chili bearniese..

Nu har vi kikat på en film ätit massa lösgodis å honungsrostade
jordnötter!! det var riktigt gott! har även ben and jerry´s glass i frysen..
dyr glass jävel så vi får la se om den var värd pengarna..
Är proppmäätt men någonstanns där inne skriker de efter thaimat =P

I morrn jobbar ja sen vet ja ej vad som sker? fest hos tommy
eller va hemma? de återstår att se i morgon...får se vad min kompanjon
säger om saken..

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0