En bra helg!!


Hejhej!

Då va ännu en helg över...å den har varit bra!

I fredas jobbade jag åtta till sex...usch vilken dag hade inte sovit nått
pga av mensvärk så på lunchen slockna ja på två röda å hann inte äta
eller nått..men när jag kom hem på kvällen hade micke lagat tacogratäng,
lånat tre filmer å köpt en jädra massa godis :) så ja mådde mycket bättre sen =))

I lördas jobbade jag till tre sen va jag å sandra ute med hundarna vid snapen..
skönt med en promenad, Sen blev det en dusch å så kom Lina hem till mig.
gjorde i ordning oss lite å sen hämtade vi Sandra. Åkte hem till Gottan där han micke
å robert hade fixat käk. Först avokado med skagen å smält västerbotten ost till förrätt.
Sen blev de fläskfilé inlindad i mozarella å soltorkade tomater med klyft potatis :D mums.

Kikade på melodifestivalen vilket va en STOR besvikelse...va mångra bra låtar bla
måns, alkazar, agnes osv....å sen vinner OPRA SÅNGAREN?? tack vare svenska folket.
Jag va i chock...å snälla snälla kom tvåa...micke å sandra hejjade på snälla snälla
så dom vart glada att hon va så nära att vinna...oklart =)

I går mådde jag SKIT rent ut sagt..blev alldeles för många shot på lördan...
Käkade pizza, drack massa cola å låg bara inne hela dagen med nerdragna
persienner. Gick å la mej tidigt på kvällen..

I dag är jag ledig...hade bokat tvättid...av någon konstig anledning trodde jag att det
var den 9:onde idag. Hade bokat tvättid å allt...i morrn ska ja göra naglarna å jobbar..
trodde ju ja hade tid nästa vecka...de enda posetiva med att ja trodde fel är
ju att de e närmare till löning =) trodde inte ja skulle få pengar förens två veckor men
då får vi ju pengar nästa vecka :D ja e fattig...ingen mat har jag...har tre ägg å lite bröd
så ida har jag käkat en äggsmörgås..i morgon jobbar ja stänging så då kan ja
äta på jobbet innan ja går hem...onsda med. Så då sparar jag dom två sista äggen tills
torsda å freda...man får va smart =P

nu ska jag städa ser ut som kriget här vill jag lova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0