Deprimerande...


Alltid lika deprimerande med söndagar.
Men i dag vaknade jag iaf pigg å inte bakis :)
Det är inte ofta man gör de en söndag..

Vakna kl åtta i morrse å va skit pigg så ja gick ner
till tvättstugan å slängde in lite tvätt. Sen gick ja till oxen å
handlade nybakat bröd, ägg, juice å lite gott pålägg.
Så blev en stor god frukost ! sen duschade jag o lite sådär
å hängde med micke till hova för å lämna jobbbilen sen åkte vi till
Linda å käkade hemmagjord smörgås tårta, den va supergod! mums.

Nu gör jag inte så mycket väntar på att Sandra ska ringa så vi kan
ta våran dagliga långpromenad. Ska bli skönt å komma ut å röra på sig
efter alla onyttigheter i helgen.

Jaja måndag i morgon å ja längtar redan till helgen =/ men de går nog snabbt.
Det brukar de ju faktiskt göra! är ledig i morgon sen jobbar jag resten.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0