Borde skaffa mig ett liv..


.....jaaa då va de måndag å ni som läser min blogg vet att måndagar e det bästa jag vet!

Har inte gjort ett skit idag...varit ledig. Kl fyra slutade äntligen sandra så
då mötte jag hennes å så knallade vi ut till snapen med vovvarna. Bowie försvann
en kvart så vi fick stå å vråla en bra stund innan han kom. Efter promenaden
gick vi hem till sandras mamma där vi drack kaffe å delade på en kanel längd.
Det var mumsigt! nu skulle sandra på date så ja sitter här framför dum burken igen :)

Är ledig i morgon igen, trök. Konstig jag e som klagar va? :) men va tusan
kan lika gärna jobba. 1. då har jag något att göra. 2. jag tjänar pengar.
3. det går fortare till helgen! längtar redan....

tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0