Vilket väder!


Nu är sommaren hääär!
Tänk om hela sommaren kunde vara såhär..
gud vad underbart det skulle vara!!!


Idag jobbade jag till tre åsen blev det en långpromenix
med Sandra....vi svettades!!! tänkte stanna i hamnen för att
köpa oss en dricka på hemvägen men upptäckte att vi inte hade
några pengar...så vi fick ge upp å gå hem efter en stund för höll
på att törsta ihjäl! när jag kom hem gick jag ut med Nemo på gräset
här utanför...får så dåligt samvete när han sitter inne i värmen å man e borta
så mkt på dagarna för man vill ju va ute så mkt som möjligt när det
är sånt här väder!! så vi vandrade runt en timme å sen gick jag å mötte
Lina, josephine, Knodden, lillk å gänget å så gick vi upp till Roni & grillade.
Vilken balkong!!!! åå ja vill med ha....avundsjuk.

Efter lite mat å snack så har jag precis kommit hem å
nu har jag duschat lite snabbt...ska väl kika lite på teve å så...
Än kan jag inte sova iaf...

I morgon jobbar jag bara till tolv!! helt UNDERBART.
Det betyder att jag ska gå direkt å möta Lina efter jobbet
å sen drar vi till playan! här ska stekas.

hoppas ni mår lika bra som jag gör i solskenet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0