underbara väder...



Tjo flöjt!!

Har varit lite kass på att skriva i bloggen den senaste tiden.
Men när vädret är såhär galet underbart så orkar man ju inte sitta
vid datorn.

Helgen har varit kanoners...i fredas va jag & micke hos mamma å pappa.
mormor, morfar, farmor å systrarna va där med! åt en mycket god
middag som bestod av grillad fläksfilé, grillad rödspätta, färskpotatis,
olika såser, ostar, kex å frukt! muuuums va gott det var!! sen blev det jordgubbs
tårta...med MASSA jordgubbar på.

I lördas jobbade jag till ett sen blev det ner till ekudden med micke lillk
å gänget. Låg där till fem lr något sen hem å duscha.

Senare sen knallade jag å micke ner till stan för att käka.
Blev mat på rhodos, alltid lika gott! efter en öl så började vi
få mersmak..hade tänkt att gå till mumma men där va det fullt så
det blev buffalo å sen mötte jag upp josephine på björnes.

I da har jag hängt på ekudden hela dan, badaaaat..underbart.
Jag å josephine la oss på luftmadrass å paddla. hii roligt


Precis tagit mig en dusch nu händer det nog inte många knop.

Har massa godis här som jag ska äta iaf :)


tjintjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0