Tupplur i badet...


...Vaknade nyss upp i badkaret...

Tänkte göra mig fräsh så jag slängde i en doftande
badbomb, la en ansiktsmask & hårinpackning
och plumsade i..lyssnade på chris brown å somnade
som ett litet barn. Vaknade upp i kallt vatten, ansiktet
sved å händerna var som russin...men vad gör det
jag är glad ändå! filade fötterna å skrubbade dom med
fotskrubb så nu känner jag mig som ny! =)

I morrse när jag vaknade så gick jag & solade.
Sen hem till Lina, kilade runt på stan å fixa lite.
Sen handlade jag alkohol tills i dag & på fredag.
Skönt att ha det gjort. Gick bäckarundan oxå.
Alltid skönt med en promenad!

Nu ska jag måla naglarna å fixa i ordning mig lite.
Lina kommer & hämtar mig runt fem så bär det av
hem till Gottan. Blir ett par öl i kväll med henne Josephine & Marre.
Kikar nog förbi buffalo med :)

Ha en trevlig Lill-kördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0