Tjolahopptjolahej!


Hejhopp!

Då var man tillbaka från Helsingborg.
Helgen har varit bra...sjukt vad mkt alkohol
jag druckit...somna tidigt båda kvällarna..
Inte så konstigt :P så missade bla discot i fredas
som dom andra va på...då sussa jag så sött i tältet....
Har ätit massa gott hela helgen med...i fredas blev
det sjävklart sill & potäter...hade även lax, ägghalvor med
löjrom, gräslök gräddfil mm...mmm älskar det!!!
Och i Lördas grillade vi massa gott kött :)

Hade ursköna grannar med =) spelade lite kubb,
krocket mm i lördas på kvällen...vädret var bättre än fredan.
I dag packade vi ihop ganska tidigt å drog oss hem.
Kom hem runt sju, tycker så synd om min älskling han har
åkt till Norge nu...åkt fem timmar redan i dag å nu blire fem timmar till.

Själv kollar jag på film nu...blir nog ganska tidig sänggång.
Börjar jobba i morgon å har sådan fruktansvärd ångest
att jag känner mig gråtfärdig...usch. Men blir nog bättre efter
ett par dagar när man kommit in i det igen..

annars i veckan har jag väl tänkt att försöka ta tag i träningen
eller iaf ut å gå en massa. Alla öl, godis, fet mat osv som jag
ätit under semestern sätter sina spår. Man känner sig
helt uppsvälld å lat. Ska ju bli toppen väder i veckan då
är det gött med kvällspromenader :)

tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0