Svullen & röd som en kräfta.


Heyhopp!

I morrse skulle jag & Lina tagit en promenad
men Lina tyckte de va för varmt, klen som hon e.
Så jag tog en promenix till oxen å köpte lite frulle
åsen hem å tvätta. Knallade bort till Sandra där vi låg
hela dagen å pressade, svetten rann som aldrig förr, puuh.

När jag kom hem insåg jag hur länge jag egentligen legat
i solen för jag var röd som en kräfta...solen har tagit som tusan idag!
Blev en dusch sen åkte jag å Micke upp till hans mamma där vi fick :
grillat kött, grillad korv, grillad fetaost å grönsaker i folie, sallad,
soltorkadtomatröra, friterade pommes, potatis sallad & cola =P
Mumsigt va? sen blev det tårta å kaffe till efterätt..känner mig alltid
svullen som en boll när man åker därifrån =P ätit för en vecka.

Nu har jag & Lina kommit hem till henne i har varit i hamnen
å suttit å tittat på folk åså...jätte härligt ute! väntar nu på våra män
som är å säljer audin. Jag kommer sakna!!

Har hyrt bröllops duellen som jag tänkte att ja å micke skulle se..
köpte även godis...frågan e varför när jag e så mätt men man kan ju
lixom inte va inne på åkes utan att köpa godis nejnej.

hej!

Kommentarer
Postat av: Hulda

Godis var det ja, men kan bero på att du är godisfreak vännen och att DU smittat av dig på mig;)

2009-06-02 @ 13:17:01
URL: http://huldiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

är kräftor svullna?

2009-06-04 @ 11:49:37
Postat av: Anonym

inte fan vet ja. ja mena iaf att ja va svullen av all mat

2009-06-04 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0