HOHOOO.


Vilket tråkigt väder det har varit dom senaste dagarna! usch.
Idag här det inte hänt många knop...mötte upp Josephine så
köpte vi slingmedel till hennes hår så ja skulle få ordning på det...
blev mkt bättre å bättre kommer de bli...men kunde inte låta bli
att skratta när hon blåst håret å såg ut som ett lejon...men jag bet i hop
hon kan bli jädrans arg =P

Efter hårfärgningen gick vi upp till hennes mor å gjorde egengjord
potatis sallad med feta ost, soltorkade tomater, pesto å grejjer i..
Mkt gott...grillade revbensspjäll å sallad blev det oxå.

Kikade på hipp hipp hora & fjortonsuger..wiho.
Mkt bra skådespelare å handling om jag får säga mitt. ;P

Kom precis hem nu ska vänta på micke han kommer hem
i natt ...med en mitsubishi cabbe :D spännande..
Det är ju alltid gött å glida cabbe på sommaren...

I morrn snackas det om spelkväll med dom andra paren = josephine,
knodd, lina & gott. Bowling kanske? å en öl eller två.

På lörda så ska jag å Josephine slå i hop våra kloka
och blanda oss lite groggar tror ja...vart vi ska vet ja ej
men det brukar ju blir något bra..

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0