Skövde..


God kväll.

Kom hem från skövde för en timme sen.
Har varit där med söffet, terra, tanja & hans.
Kikade på prylar till maskeraden som söffet
& terra ska ha på lörda :D inflyttningsfest/maskerad.
Ska bli super kul...å nu är min outfit färdig!!!
Men vad jag ska va säger jag inte =P då får
ni komma till björnes på lörda om ni e nyfikna =)

Efter vi yrt runt inne på partaj en bra stund så blev det käk.
Grymt god thai buffé med glass å grejjer till efterrätt.
Är fortfarande mätt!

Nu ska jag äta upp dom sista jordgubbarna från i går
å läsa klart min bok. När jag väl börjat läsa en bok så går
det på ett kick. Kan inte sluta.

I morgon jobbar jag, usch! ioförsej finns det ju
inte så mkt att göra när det är sånt här skit väder.
Fyyy va tråkigt det är...man blir sjukt seg!

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0